1393-11-13 06:52
3309
0
9809
فضیلت عنوان کرد:

جواب مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به ادعای اداره غله / بدهی ما یک و نیم میلیارد و جزو تعهدات استانداری است!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت : بدهی ما به اداره غله 1 و نیم میلیارد است که در تعهد استانداری است .

به گزارش گلستان ما ؛ در پی ادعای اداره غله استان گلستان مبنی بر باز پس گرفتن مکان فعلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان که سابقا تحت مالکیت اداره غله بوده ، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه یکی از جلسات گفت: بدهی اداره فرهنگ و ارشاد به اداره غله مبلغ 1 میلیارد و 493 میلیون تومان می باشد که جزو تعهدات استانداری است و استانداری گلستان الزاما باید این پول را بپردازد.

فضیلت در خصوص ساخت و ساز در این ملک عنوان کرد: با توجه به اینکه مالکیت این عرصه هنوز در اختیار اداره غله بود نبایستی ساخت و سازی در این عرصه صورت می گرفت .

گفتنی است طی توافقی در سال 89 میان استانداری و اداره غله و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ، ملک اداره غله واقع در ابتدای میدان فخرالدین اسعد گرگانی در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان قرار بگیرد.

از آن طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ساختمان خود را یک کیلومتر پایین تر در بلوار شهید شکاری به اداره غله داد و در اصل یک معاوضه ملکی صورت گرفت .

البته با توجه به اینکه مساحت اداره غله در میدان فخرالدین اسعد گرگانی بیشتر بود ، استانداری گلستان متعهد شد مبلغ 1 میلیارد و 493 میلیون تومان به اداره غله بپردازد که تا کنون هنوز این پول در اختیار غله قرار نگرفته و البته ساختمان آزمایشگاه به عنوان گرو هنوز در اداره کل فرهنگ و ارشاد مستقر است و کار می کند.

با توجه به اینکه این رویداد در سال 89 و در زمان استانداری جواد قناعت صورت گرفت ، دادبود معاون عمرانی استانداری وقت به همراه استاندار سابق تلاش زیادی کردند تا این امر محقق شود اما نشد.

اما بعد از 4 سال این طلب هنوز پرداخت نشده تا اداره غله که یک سازمان نیمه دولتی به شمار می رود طی یکی رفتار خارج از عرف طی نامه ای راسا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خواست تا نسبت به تخلیه مکان فوق اقدام کند .

اداره غله در این نامه تصریح کرده است که تا نیمه بهمن ماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت می دهد که این ملک را تخلیه کند.

در حال حاضر نیز گفته می شود که استانداری گلستان به دنبال تامین اعتبار برای مبلغ مورد نظر می باشد تا به عنوان مرجع حل اختلاف این دو نهاد اداری ، کدورت حاصله را مرتفع کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.